Wednesday, August 08, 2007

Más

Na jó, ezt most már tényleg nem hiszem el. Komolyan olyan világban élek (élünk), amelyikben nekem harmincegy éves fejjel huszonéves köcsögökkel kell verekednem az Opera előtt?! És nem azért, mert így dönöttem, hanem azért, mert a "Hé, te, tudod, hogy hol van az XY szórakozóhely?" kérdésre (őszinte) nemmel válaszoltam?

Röhejes, basszameg, hárman jöttek nekem, és nem tudtak kiütni. Pedig sok minden elmondható rólam, de az nem, hogy harcművész lennék. Nem viccelek, az egyik gyerek levette az ingét, és a teletetovált felsőtestét mutogatva himbálta magát (fenyegetően) felém. Szegénynek, azt hiszem, többé már nem lehet gyereke.

Aztán meg a taxis. Akit kértem, ugyan, hívjon már egy rendőrt, mert ezek a kölkök minden ok és figyelmeztetés nélkül püfölnek el (próbálnak elpüfölni) idegen embereket az utcán. Reakció: hívj magad (ingyen van).

2 comments:

Anna said...

Imrém tegnap megállapítottuk T-vel – egy aznapi villanásomról, miszerint egy szkínhedifi kopaszra borotvált fején viszonylag kevés helyen is nőtt volna haja, ha erre vetemedne –, hogy a sebek helye mennyire árulkodó, hogy a csatát melyik oldalról élted át. Alulról, vagy felülről. Remélem neked a kezed bibis.
...és pont az opera előtt? Ott volt tegnap a manucsáó? Mikor lesz Björk, vagy DM a szigeten? Asszem én akkor megyekki legközelebb.

the hatter said...

Annám, mint említettem, hárman voltak. Sajnos nem csak a kezem "bibis".