Thursday, July 12, 2007

How to pick up big breasted blondies - in five easy steps

hey!

ciao!
na mi volt?
hétkor már az iwiwen volt a kislány.
hogy sikerült a meghallgatás?


igen, szegényke.
anyámék nagyon elb...ták.
asszem, most láttam N-t utoljára.

???
hazaküldték?
ettől féltem bassza meg.


nem szó szerint.
de apám besétált az akció közepén, alsónadrágban. ez már túl sok volt neki.
kért, hogy hívjak egy taxit és elment.

???
történt valami?
miért is volt sok?


hát mert éppen egy szál szeméremben voltunk mind a ketten.
(most épp nem szeretek annyira élni)

milyen látvány?

nem rossz bőr.

mondtak valamit, vagy csak maga a tény, hogy bejött…
(csatlakozz hozzám albiba)


szerinted ez nem elég?!
(rendben)

de, elég demoralizáló lehet...
(komolyan mondod? nekem szeptembertől aktuális lenne...)


(igen)

felhívott?

nem.
de majd én felhívom.

ki volt akadva?
vagy csókkal váltatok el?


azt mondta, hívjam fel.
az a gáz, hogy ő is a szülőkkel él :(

oldottál már meg kérókérdést.…
:D


hmm…
mondjuk hajnali négykor...
szegény N. pedig nagyon helyes csaj.
(a francba)

ez nem rajtad múlt.
csak közvetve.
azt mondtad, határozott lettél.
vedd a kezedbe az életed.
albérlet.


valami egészen mást szerettem volna a kezembe venni ma hajnalban.
szegény N, b...meg.
(persze a megbeszélést is lekéstem)

mi a benyomásod róla?

helyes és kedves.
nem érdemelte meg apámat. alsóban.

változott valamit a helyzetértékelésed a jövővel kapcsolatban?

nem.
a jelen viszont: szopás.

nem is értem
egy ekkora baszott nagy házban hogy találkozhattok össze..?
ha nem célirányosan ment...


dehogynem.
hát éppen ez az.
és ebből b...tul elég volt.
anyám szabotázsakciója volt az egész.

de miért?

mert ha elmegyek, nem marad ’férfi’ a házban.
épp erről dumáltunk tegnap.
az emberek irracionális módon működnek.
nem=igen.
igen=nem.
anyám 17 éves korom óta minden csajomat megpróbálta elmarni mellőlem. jellemzően sikerrel.

bazz koma...
erre mit mondjak?


ez van.
a te barátnőd viszont nagyon aranyos volt.
tartsd meg.

legalább a ruha-lesimogatáson kívül jutott valami?

persze.

a végletekig?

ja, nem.
de az ízét még érzem.

és milyen?

jó.

szép mellei voltak.

gondolom, nem vesztette el őket hazafelé...
kezdem nagyon rühellni, hogy az életben nem osztanak fairplay díjat.
és hogy minden labda bekhendre jön.
Borg is the god. Borg is dead. God is dead.
és John Lennonal halt meg a világ ártatlansága (Happy birthday, Mr. President)
meg hasonlók.

ömlik belőled a Bölcselet...

bocs, nálam ilyen az ámokfutás.

fel fogod még hívni?

persze.
próbáltam már, de ki van kapcsolva.
jó csaj.
és nem akartam megbántani.

hívd!

apám most közölte, hogy egy CSAVARKULCSOT keresett ma hajnalban.

nálad?
nem hiszem el.
mi a fasznak?
hatkor?
alsógatyában?


mert FESTÉS van.

ahhoz kell csavarkulcs?

M, asszem, kinyírom a családom.
one-by-one,
lassan, élvezettel.
(kár, hogy ehhez túl épeszű vagyok)

jaja...
erre gondoltam én is...
bazzeg.
albérlet.


déli fekvéssel, hogy legyen fény a palántáinknak.
bár tartok tőle, hogy a space cake recept ugrott.
(de legalább írhatok majd egy könyvet 'How to pick up big breasted blondies - in five easy steps' címmel :)
sikerre lenne ítélve.

déli fekvéssel?
Csepel?


persze. nem mondtam, hogy a Király nyughelyének közelében akarok élni?

2 comments:

Anna said...

Elaludtam, elkéstem, tegnap isteni volt az ajtós party, a sushi mennyei, kösz a mostanit, ez igazán jó.

the hatter said...

Hát igen. E sushijáról haikukat lehetne írni; a mai postom is erről szól majd. E sushija mesél. Azt meséli: élni jó. Azt meséli, jó felkelni és belemosolyogni a világ képébe. Még érzem a számban a wasabi ízét. Még ott van a bőrömön Cs illata. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat.