Sunday, September 10, 2006

Görcs gyomortájban

"I've got into an argument with my rice crispies." (George Carlin, At It Again)

Hétfő hajnal. Van olyan sértés, hiba, elbasz..tt félmondat, ami szanálhat egy tizen-páréves barátságot? Kiderül; ma összevesztem T-val, bár azt gondoltam, ez nem történhet meg, túl sok komplementere van a halmazainknak. Berágott rám. Hogy okkal vagy ok nélkül, kinek a 'hibájából' és mi miatt, hagyjuk. Benne voltunk mind a ketten, vastagon. Idefirkálom a gyónásom: tényleg megbántottam. Sajnálom. (Hiányozna.)

Más. Megint ruhástul, megint másnaposan ébredtem (tegnap este egykori újságíró iskolám rendezvényén attendáltam: ha picsarészeg sajtómunkások és PR-esek közé kerülsz, neked sincs sok választásod) és ma is basztam a munkára. Nem úgy MSC aki, miután nagy fölénnyel nyerte a monzai F1-es futamot, és két pontra csökkentette hátrányát a világbajnoki pontversenyben jelenleg vezető ALO-val szemben, bejelentette, hogy visszavonul.

Szar nap. Aztán felhívott Y, és - épp akkor, amikor arról mesélt, hogy Abel Ferrarával partizott N.Y-ban, bár magam sem látom tisztán az összefüggést, mégis - egyszerre vhogy. a helyükre kerültek a dolgok. Most arra gondolok, A valószínűleg téved; nincsenek előre megírt-borítékolt történetek, nincsenek jóvátehetetlen hibák. "Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed." Edward Furlong, T2. Csak hogy még egy klasszikust idézzek, itt a post végén.

No comments: